Avatar billede andreas1183 Nybegynder
19. september 2010 - 17:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

min pc loader og loader og loader!!

hej min pc gik i stå nogen par gange så jeg kunne ikke gøre andet ind at lukke den ned ved at slukke for strømen det gjorde jeg mere ind 5 gange tror jeg der jeg så startede den op så bliv den bare ved med at loade og loade og den laggede der den loadede og så fik jeg den til at virke ved at forbrik gendanne den uden DVD og så virkede den find i et stykke tid ca 1 uge og så gjorde den det igen og der prøvede jeg massere gange at starte den men det virkede ikke så der jeg skulle starte den sagde windows at den ikke kunne starte op så jeg er næsten 100% sikker på at der er nogen filer der er slettet fra windows vista så ville vide om det er dens hardware eller styre systemet der er noget glat med og hvad kan jeg gøre for at få den til at virke uden at købe et nyt windows? jeg har 5 gendanelses DVD'er der jeg fik pc'en som man så skulle gøre når man starter den op for første gang. fik ikke nogen windows ting med der jeg købte den og ganti er udløbet!!
PC'en er fra HP.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
19. september 2010 - 19:03 #1
Vil næsten med sikkerhed sige, at harddisken lyder som om den er defekt.
Avatar billede WPCS Nybegynder
19. september 2010 - 19:06 #2
Kan du når HP logo starter op se om du via en af F-tasterne har mulighed for at lave en Recovery?
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
19. september 2010 - 19:18 #3
@WPCS det har jeg gjort men det var ikke med DVD det var bare noget den havde så det kan være derfor at den ikke før gendannet de windows filer igen. kan man da gendanne den fra en DVD? med recovery?
Avatar billede WPCS Nybegynder
19. september 2010 - 19:25 #4
Med nogle producenter har du muligheden for at gendanne til fabriksindstillinger ved tryk på en af F-tasterne, de ligger recovery-filerne på HD.
Ellers burde du se om du kunne låne en Windows DVD og se om du får lov at at geninstallere.
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
19. september 2010 - 19:53 #5
ok men de der DVD som windows altid vil have man skal lave backup af når men starter windows op for første gang hvordan bruger man dem?
Avatar billede WPCS Nybegynder
19. september 2010 - 20:01 #6
Du sætter Disk 1 i... og følger anvisningerne på skærmen.
Avatar billede WPCS Nybegynder
19. september 2010 - 20:01 #7
Noget helt andet er: Hvor gammel er din computer?
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
19. september 2010 - 20:15 #8
vis det virker som jeg tester om et stykke tid for du alle mine points vis jeg kan sende dem alle sammen.
Avatar billede WPCS Nybegynder
01. oktober 2010 - 20:06 #9
Fik du løst?
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
01. oktober 2010 - 21:03 #10
ja jeg tog hardisken ud og satte den ind igen og så virkede det :).
Avatar billede WPCS Nybegynder
01. oktober 2010 - 21:08 #11
Ja, okay - det var selvfølgelig også en mulighed... ;o)