Avatar billede nystart Nybegynder
21. september 2010 - 11:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Password til Microsoft Outlook

Da jeg i dag startede Outlook kan jeg ikke sende og modtage post på den ene PCèr.
Først skriver den "The operation failed"

efterfølgende spørger programmet efter password.

Den anden maskine, som også anvender Outlook og samme mailadr., fungerer fint.

Er der nogen, der kan fortælle mig( på novicesprog), hvad jeg skal gøre?

Venlig hilsen
Novicen
Avatar billede themightylarsen Nybegynder
21. september 2010 - 11:35 #1
åben outlook. vælg funktioner --> vælg kontoindstillinger.
marker den konto det gælder (hvis der kun er en emailkonto er den markeret)
vælg rediger...

Nu kommer der en boks op med oplysninger om emailkontoen, pop3 smtp osv...
her skrives adgangskoden (i dertil rette boks) og flueben i husk adgangskode. du kan herefter teste kontoen, ellers vælge næste og så udfør....
Avatar billede nystart Nybegynder
21. september 2010 - 11:49 #2
Tak, det vil jeg prøve. Jeg har dog nogle yderligere spørgsmål:

1. Jeg kan ikke huske mit gamle password. Så jeg skal finde et nyt. Betyder det, at jeg også skal ændre password - bruge det nye password - på den anden maskine?

2. Giver en ændring af password nogen form for rod/ændring i  mine gamle mails?

3. Den maskine som har problemet har en gammel version af Outlook som er engelsksproget. Kan man frit downloade en nyere version på dansk på Microsofts hjemmeside? Vil du foreslå, at jeg gør det først eller er rækkefølgen ligegyldig?

4. Laver en ny version af Outlook rod/ændringer i mine gamle mails?

Venlig hilsen
Avatar billede nystart Nybegynder
21. september 2010 - 14:09 #3
Har selv løst problemet vha. systemgendannelse