Avatar billede feldfoss Nybegynder
26. september 2010 - 11:15 Der er 1 kommentar

Wi Fi problemer med HTC legend

Jeg har netop skiftet til Stofanet og vil så få mit Wi Fi til at køre på min HTC legend mobil.
Telefonen finder finder det trådløse netværk - jeg indtaster koden - sikret med wep sikkerhed - og trykker gem.
Telefonen begynder at hente ip adr. men efter kort tid skriver den at det mislykkes. Hvad gør jeg forkert? - er der noget som har erfaring med det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2010 - 12:09 #1
Bruger du Stofas trådløse router, eller din egen?
Hvis Stofas, kontakt Stofa. De kan gå i router og rette indstillinger du ikke har adgang til.