Mød en af Nordens fremmeste eksperter i adfærdsdesign – Morten Münster, der bl.a. har skrevet ” Jytte fra marketing er desværre gået for i dag” – på Computerworld Cloud & AI Festival.
Værdikæden er en analyse model der beskriver hvorledes virksomheden tillægger deres varer/ydelser værdi. Oftest vil værdikæden blive brugt på produktionsvirksomheder, men med lidt modifikationer kan den benyttes på servicevirksomheder. Umiddelbart som jeg forstår din problemstilling ville jeg vælge og tage udgangspunkt i den tankegang og dermed se på hvilken muligheder der ligger for investeringer som, på sigt, kan medvirke til en værdiforøgelse af produktet.
- Service - Kunne være hvis man, fra ledelsen, valgte at udbyde en længere reklamationsret på produktet, på den måde bliver det økonomisk betinget eftersom det kan beregnes at der vil komme flere sager over tid. Det kunne være en investering i forhold til software/hjemmeside der kan bidrage positivt til den opfattelse kunden har af service der ydes.
- Markedsføring - Alt andet lige vil det pådrage virksomheden en omkostning hvis man vælger at intensivere sin markedsføringsindsats.
Jamen det er flot at få svar på dit spørgsmål og derefter tage point selv..
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.