Avatar billede hrasbo Praktikant
29. september 2010 - 10:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerne location bar i IE8

Hej

Er der nogen som ved om man kan lave en workaround, så man kan fjerne location bar via Javascript i IE8, ifølge microsoft kan det ikke lade sig gøre.

Mvh.
Helge
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2010 - 23:05 #1
Nixen bixen - den kommer med selv i prompter...
- en sikkerhedsfeature, som sikrer at folk ikke fortæller hemmeligheder til et andet site end det de tror de har fat i.

Tudegrimt, og irriterende at skulle "spilde" al den plads, ja - men sådan ER det altså.

Det bedste du kan gøre, er at bede brugeren om at trykke på F11 => fullscreen.
(heller ikke noget du kan afstedkomme med javascript)
Avatar billede hrasbo Praktikant
14. oktober 2010 - 10:54 #2
lukker