Avatar billede jensemanden Nybegynder
29. september 2010 - 11:14 Der er 4 kommentarer

Backup til USB drev/stick

Jeg leder efter et billigt eller gratis program som kan lave et image af windows xp og gemme det på en USB key.

Når man så sætter USB keyen ind i en formateret PC, skal den lægge imaget ind på pcen.
Avatar billede spijon Nybegynder
29. september 2010 - 11:55 #1
prøv at kig fogproject.org eller clonezilla.org begge er open source.
Avatar billede thov Forsker
29. september 2010 - 13:08 #2
Avatar billede jensemanden Nybegynder
29. september 2010 - 15:02 #3
Tak for hjælpen :)

Jeg vil prøve dem alle 3 og giver feedback i løbet af ugen.
Avatar billede jensemanden Nybegynder
02. oktober 2010 - 10:52 #4
spijon dine  forslag virkede lidt for advanceret til mig.
Forsøgte også med Paragon dog kunne jeg ikke får den til at boote fra USB sticket selvom jeg havde lagt softwaren ned på USB sticket som man skulle gøre.

Så forsøgte til sidst med Acronis 2009 og det spillede bare.
Kan varmt anbefale programmet.