Avatar billede stratokaster Novice
29. september 2010 - 22:06 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

et program der kan mounte til windows 7

Hej,

leder efter et program der kan mounte som supporter window 7, har prøvet deamon tools men den virker til til windows 7, og har en fil på over 6gb som jeg ikke kan brænde help?
Avatar billede cbm Nybegynder
29. september 2010 - 22:42 #1
virtual clone drive virker super..
http://static.slysoft.com/SetupVirtualCloneDrive.exe
Avatar billede stratokaster Novice
29. september 2010 - 23:46 #2
virker ik rigtigt den åbner for setup.exe men så kommer den ik vidrere?
Avatar billede Powerturtle Nybegynder
30. september 2010 - 08:21 #3
http://virtual-clonedrive.dk.malavida.com/d364-download-gratis-windows

Der kan du hente Virtual clonedrive, ALTID hent sådanne programmer fra producentens egen side ellers kan det være andet "uvedkommende" software du får ned, Både deamontools & virtual clonedrive virker på min 32 bit og min 64 bit pc så kan kun sige det er et lokalt problem, prøv dette link virker det stadig ikke så skriv det her så skal jeg prøve kigge på det

Take care out there.
Internet is a good way to find information, but also a good way to get acces to your pc
Avatar billede Nereos Nybegynder
30. september 2010 - 09:03 #4
Som #3, - sværger selv til deamontools :)
Avatar billede stratokaster Novice
30. september 2010 - 11:56 #5
Hej,

Tak vil lige prøve at installere det, når jeg kommer hjem ved 18.30tiden, så skriver tilbage der også kan vi se om det er filen eller softwaren det er galt med.
Avatar billede stratokaster Novice
30. september 2010 - 19:06 #6
Jeg har ikke fået det til at virke men prøvet det på en anden laptop med xp, og der virkede det fint? Jeg tror det er alle de preinstalled antivirus programmer i windows 7 der fucker det op? Er der en måde man kan afinstallere det på?
Avatar billede stratokaster Novice
30. september 2010 - 21:02 #7
Okay fandt et program der virker til windows 7 poweriso :) exstract lortet først også kør filerne bagefter, sæt alt antivirus fra. lukket
Avatar billede Powerturtle Nybegynder
30. september 2010 - 21:03 #8
Kommer jo an på hvad "preinstalleret" antivirus program du snakker om, nu har jeg lagt win7 på ret mange pc'ere og kender ikke til noed problem med antivirus programmer der er preinstalerret
giv liste på hvad anti vira programmer det er og jeg skal komme med mit bud, indtil videre tror jeg dog det er din fil der er fejl i
Avatar billede stratokaster Novice
30. september 2010 - 22:26 #9
Jeg har lukket da jeg selv fandt et software program som virker til windows 7 poweriso. Jeg snakker om mcafee og norton der er installeret sammen med windows 7. Jeg plejer at bruge avg og har ikke haft problmer med det før.
Avatar billede Powerturtle Nybegynder
30. september 2010 - 23:29 #10
Norton og mcafee er IKKE en del af windows instalationen dvs det ikke er en frisk kopi du har af windows7 hvis den er instalerret med dem... men godt du fandt et software dervirker, ville nok lige tage ekstra kig på dit software hvis jeg var dig.

Take care
Powerturtle
Avatar billede stratokaster Novice
30. september 2010 - 23:47 #11
Jeg håber da det er en frisk kopi da jeg lige har købt den i en butik, men har afinstalleret dem, da jeg fortrækker avg.
Avatar billede Powerturtle Nybegynder
01. oktober 2010 - 01:05 #12
Kan fortælle dig at hvis den har lagt norton og mcafee ind som preinstall er det IKKE en frisk kopi! du burde kigge software igennem. men somsagt det er kun hvad jeg ville gøre ikke a du skal gøre det
alt jeg siger er vejledende

Mvh
Powerturtle
Avatar billede stratokaster Novice
01. oktober 2010 - 01:31 #13
ja det var de så, kan kun tænke mig til de har en aftale med dem, så de kan tjene ekstra penge? what do I know, men kørte en recovery og det var der stadigvæk microsoft sucks.
Avatar billede Powerturtle Nybegynder
01. oktober 2010 - 08:47 #14
Nåreh. du har recovery din hdd, så det jo klart så er det ikke en frisk kopi a windows.... så er det en frisk kopi af hvad din harddisk var da du købte den STOR forskel, men uanset hvad burde der ikke ligge 2 preinsalerret antivirus programmer på 1 maskine da de begynder modarbejde hinanden...
Avatar billede cbm Nybegynder
01. oktober 2010 - 10:53 #15
det er jo producenten af computeren der ligger alle disse skod antivirus programmer på... norton og mcaffee er rene computer dræbere, de beskytter dig mod virus, ja, men tilgengæld tager de alt performance ud af din pc...
Avatar billede Powerturtle Nybegynder
01. oktober 2010 - 11:35 #16
Du har tydeligvis IKKE forstand på computere med sådan en kommentar macafee og norton kan IKKE smarbejde de modarbejder hinanden på alle punkter når de er instalerret på samme computer, før du poster. vær sikker på du har ret i din information! :D