Avatar billede metaxa Nybegynder
01. oktober 2010 - 09:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gmail og GoogleDocs løber løbsk

Hej - når jeg forsøger at logge ind i Gmail og Docs, begynder det hele at køre og meddeler skiftevis "opdatering" og "omdirigering". Jeg har været hjælpemenuerne igennem, tilladt cookies, skiftet password og hvad der ellers er. Samtidig er der sket det pudsige at Google Søg drastisk har reduceret hits på ting jeg normalt søger på........ Løsningen ligger formentlig lige for, men jeg kan ikke finde den.
Avatar billede metaxa Nybegynder
01. oktober 2010 - 11:25 #1
Den melder "opretter forbindelse" og ikke "opdatering", sorry. Og det hører med til historien at jeg kører med Vista og IE8.
Avatar billede apollyon Nybegynder
05. november 2010 - 10:58 #2
Har du forsøgt en anden browser? Det kunne nemlig godt lyde til at der er et problem i den. Evt. installer den forfra http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/default.aspx
Avatar billede metaxa Nybegynder
09. november 2010 - 12:56 #3
Hej og tak for svar!  Nu er det faktisk i orden - efter megen roden rundt i sikkerhedsindstillingerne.  Bare ærgerlig at jeg ikke ved exakt hvad der gjorde udslaget.

Er det i orden vi slutter her uden points(?)
Avatar billede metaxa Nybegynder
09. november 2010 - 13:02 #4
Jeg skal vist have et svar fra dig for at afslutte.........
Avatar billede apollyon Nybegynder
09. november 2010 - 13:14 #5
Det får du så :-)