Avatar billede andreas1183 Nybegynder
05. oktober 2010 - 20:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hvad for en bærbar skal jeg tage?

ok hvad er bedst af denne her barbær: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbare-computere/ENTM85JN720NC/packard-bell-easynote-tm85-720-barbar eller denne her http://www.expert.dk/products/details/0884840647188.aspx og husk at de skal bruges til gaming og har en stationær.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2010 - 21:04 #1
Avatar billede haverslev Novice
05. oktober 2010 - 21:11 #2
Du skal ikke forvente at nogen af disse kan køre nyeste spil i højeste opsætning, så skal du op med lidt flere penge for at få en maskine med et bedre grafikkort.

Den bedste af de to du linker til er:
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbare-computere/ENTM85JN720NC/packard-bell-easynote-tm85-720-barbar;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx?SelectedSubscriptionUUID=&Selected=Specifications#tProductTabcontent

Grafikkort mæssigt er de dog meget lig hinanden, men PB`en har den bedste processor af de to maskiner.

Et alternativ til samme pris osv.
http://www.dustinhome.dk/pd_5010483415.aspx
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
05. oktober 2010 - 21:54 #3
nej nej har også en stationær men skal bare have noget til at tage med på farten. men har et lille problem grunden til at jeg ville have en bærbar er fordi at når jeg spiller nogen spil på den så for jeg helt vildt meget stød selv om jeg ikke røre ved den. og kunne næsten ikke trække været bagefter.
Avatar billede bonne11 Nybegynder
05. oktober 2010 - 22:40 #4
:-) Det er jordforbindelse din computer mangler/dit værelse... det er ikke bærbaren
Avatar billede sashawannas Nybegynder
06. oktober 2010 - 08:23 #5
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
06. oktober 2010 - 15:25 #6
ok vil du lige lave en test? har du steam? så download lige medal of honor beta og kører det i fuld skærm oplysning og bare ca medium i alt det andet. :).

når men jeg køber nok en af den engang fordi jeg skal have en bærbar jeg kan tage over når jeg skal over til min far.
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
07. oktober 2010 - 15:54 #7
jeg for stød og nu har jeg jord til både skærm og computer.
Avatar billede lockmedown Nybegynder
10. oktober 2010 - 23:29 #8
MacBook Pro er altid en god løsning ;)
Avatar billede haverslev Novice
11. oktober 2010 - 09:08 #9
lockmedown > tja, men det svar kræver da vist en uddybning som du nok bør skrive her, for det er jo ikke det der efterspørges og tillige bør du jo så skrive hvor og hvilken MBP han skal købe til de ca.6000 kr. som åbenbart er spørgeren budget. >  #2
Avatar billede lockmedown Nybegynder
11. oktober 2010 - 17:32 #10
Når ja undskyld ;(
Avatar billede haverslev Novice
13. oktober 2010 - 20:59 #11
Avatar billede lockmedown Nybegynder
19. oktober 2010 - 21:22 #12
hvad mener du haverslev? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. oktober 2010 - 21:26 #13
#11 var til spørger, i håb om at han/hun vender tilbage og uddeler point og får lukket :)
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
25. oktober 2010 - 15:41 #14
altså jeg vil gerne give det til nogen men nogen kan man ikke give det til kan man dele det ud til alle? der har skrevet her?