Avatar billede tenniscamp Nybegynder
06. oktober 2010 - 12:35 Der er 1 kommentar

Internet Explorer kan ikke vise siden

Hejsa,

Jeg har netop fået TDC Home trio - det hele virker fint. Jeg er på det trådløse net med min bærbar uden problemer mens jeg ser tv.

Min stationær er dog en anden sag.. jeg finder fint det trådløse net og kan også logge på det, men hvis jeg åbner IE så får jeg en besked om at "Internet Explorer kan ikke vise siden" nedenunder står der at "det lader til at du har forbindelse til internettet"!!

Så hvad kan være galt.. hvorfor kan jeg ikke komme på google.com eller noget andet.. ?
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
11. oktober 2010 - 23:47 #1
Hos Stofanet skal man registrere MAC adressen på deres hjemmeside. I Stofas tilfælde kan der kun være 5 MAC adresser registreret ad gangen.
Prøv og tal med TDC, om det er det samme der.