Avatar billede Linda_J Nybegynder
12. oktober 2010 - 11:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk ikke tilgængeligt

Jeg har en ikke helt ny Medion bærbar. Kan ikke få forbindelse til trådløst netværk. Lampen til trådløs lyser ikke, knappen dertil har ingen virkning. Har ominstalleret windows vista uden det hjalp. Har hentet WLAN driver fra Medion.dk uden resultat.
Avatar billede Grumpy_dk Nybegynder
12. oktober 2010 - 11:17 #1
Har du udråbttegn under enhedshåndtering, som kunne indikere fejl i drivere?
Kan du se det trådløse netkort under netværksenheder?
Avatar billede Linda_J Nybegynder
12. oktober 2010 - 11:31 #2
Der er ingen udråbstegn, og ja jeg kan se det trådløse netværkskort.
Avatar billede Grumpy_dk Nybegynder
12. oktober 2010 - 11:39 #3
Under netkortets egenskaber kan man slå til og fra, om computerens skal kunne deaktivere netkortet for at spare strøm.
prøv at sikre, at netkortet ikke bliver deaktiveret af strømstyringen.
Avatar billede Linda_J Nybegynder
12. oktober 2010 - 11:54 #4
Har lige slået deaktivering fra uden positivt resultat.
Avatar billede Poul Koch Ekspert
12. oktober 2010 - 12:37 #5
Avatar billede jakobcl Nybegynder
12. oktober 2010 - 12:59 #6
Der kan også både være, (som du skriver) en knap, men også en tastekombination. F.eks. fn+F5
Avatar billede Linda_J Nybegynder
14. oktober 2010 - 09:27 #7
Tak for hjælpen, Poko 1, det hjalp
Avatar billede Poul Koch Ekspert
14. oktober 2010 - 14:55 #8
Accepter så dit eget svar jeg samler ikke point :-)