Avatar billede skau Nybegynder
17. oktober 2010 - 09:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til overtagelse af desktop

Hej,
Jeg har behov for et program hvormed man kan overtage desktops alá teamviewer og letmein.
MEn det er meget vigtigt at serveren ikke ejes af andre så det skal være en løsning hvor jeg selv kan sætte serveren op.
Løsninger såsom openmeeting er fine men man kan ikke overtage desktoppen man kan kun dele den.

Det gør ikke noget løsningen koster penge - bare funktionaliteten er der - det skal bruges til fjernsupport hos kunder udenfor huset.

Det kan forventes at alle kunderne benytter windows
17. oktober 2010 - 09:54 #1
Avatar billede skau Nybegynder
17. oktober 2010 - 10:57 #2
Hej Karise, netop on demand ser lovende ud - hiver lige en trial og tester det - har du nogen erfaringer med den ?

Den opfylder et stille håb fra mig, om at det kunne klares via en support portal så kunderne ikke skal installere en klient.

Jeg tester og vender tilbage
17. oktober 2010 - 11:27 #3
I modsætning til Teamviewer skal der instaleres en lille Klient stump på klientPC'erne ...

Jeg bruger det tit i arbejdsøjemed ...
Avatar billede skau Nybegynder
17. oktober 2010 - 13:54 #4
Så må jeg håbe at slutbrugerne er lokaladministratorer - men vi får se - den første server er på vej op (management servere).
JEg skal nok vende tilbage når det er testet ;)
Avatar billede skau Nybegynder
26. oktober 2010 - 08:17 #5
Hej Karise,

Jeg har ikke helt fået det op endnu - men har taget kontakt til netop og det ser ud til den løser mine udfordringer.

Så hvis du lige smider et svar så kaster jeg point tilbage ;)
Tak for hjælpen
26. oktober 2010 - 10:41 #6
Ping..
Avatar billede skau Nybegynder
26. oktober 2010 - 15:29 #7
Svar accepteret - til info kan jeg da lige skrive at det fungerer nu og at det opfylder alle kravene