Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
19. oktober 2010 - 17:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

oprettelse af "annonce" for at tilbyde gratis eller betalt hjælp til folk

Hej eksperter /eksperten.dk

1. Jeg har haft en "annonce" i herning bladet og på nettet´,hvor jeg tilbyder fast pris eller timepris på edb hjælp, netværk og multimediaserve/nas opsætning.

I den forbindelse med eksperten her: må jeg så sætte samme annonce op i opgaver /job og søge efter betalte kunder.

2. i herning bydelen har jeg etableret gratis it hjælp i www.kulturama-herning.dk,en bestemt dag må jeg sætte dette på: i job og opgaver.

3. Samtidig må jeg i tråde og spørgsmål henvise til disse eller sælge mig selv på eksperten.dk
Jeg oplever jo at private annoncerer for deres egne hosting firmaer i svar og tråde, er dette tilladt, hvis det er inden for kategori.

4 Samtidig oplever jeg at det tit ikke bliver lagt løsning op af folk, samtidig syntes jeg at jeg nemt kan lave opgaver for folk, via fjernsupport men at vi så skal lægge løsningen op bagefter.
håber at få lidt svar på disse ting og kutume og regler.
vh kristian
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2010 - 18:15 #1
alle former for reklame på E er ikke tilladt så nej til 1 og 2, du må ikke oprette spørgsmål med henblik på at annoncere. Hvis folk derimod spørger efter firmaer eller personer til en specifik opgave må du selvfølgelig gerne foreslå dig selv som en løsning så det må være et ja til 3.

I alle spørgsmål hvor der gives point skal løsningen være tilgængelig for alle - så hvis et spørgsmål løses via fjernsupport kan der enten ikke tildeles point eller også skal der gives en tilsvarende beskrivelse som svar.
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
20. oktober 2010 - 22:25 #2
ok svarer du så får du point
Avatar billede keysersoze Guru
21. oktober 2010 - 18:07 #3
spørgsmål om eksperten er gratis - så behold du dem.
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
24. oktober 2010 - 07:41 #4
løsning