Avatar billede pm1 Juniormester
20. oktober 2010 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

juridiske rettigheder ved billeder

Hejsa.

hvis man kigger på denne hjemmeside:

http://de.dk/

er der på banneret taget forskellige billeder af bygninger (tryk opdatere et par gange, så skifter billedet for hver gang)

Hvis jeg tager mine egne billeder af fx bygninger. Må jeg så gerne bruge dem på min hjemmeside, eller skal jeg spørge nogle om lov først?

M.V.H
Mads
Avatar billede thov Forsker
20. oktober 2010 - 15:50 #1
Billeder du tager på offentligt tilgængelige steder, må du benytte som du lyster :-)

Men andre må ikke gafle DINE billeder uden at spørge DIG.
(De kan så bare selv tage de samme billeder samme sted - men det er en anden historie).
Avatar billede pm1 Juniormester
20. oktober 2010 - 19:34 #2
Hej Thov.
Mange tak for svaret og hjælpen.

Ligger du et svar?

M.V.H
Mads
Avatar billede thov Forsker
21. oktober 2010 - 00:13 #3
Svar kommer her :-)