Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2010 - 13:35 Der er 7 kommentarer

Jeg kan ikke høre musik på min computer.

Hej

Jeg har et problem med min computer så jeg ikke kan høre musik og andet på den. Det er fordi jeg ikke kan installere disse drivere: (PCI-inputenhed), (Multimedialydkort) og (C-media USB Audio). Mit styresystem er windows xp
Avatar billede claes57 Ekspert
24. oktober 2010 - 13:40 #1
drivere ligger på cd, der fulgte med pc eller motherboard.
Avatar billede haverslev Novice
24. oktober 2010 - 13:50 #2
Det er sikkert chipset driveren der mangler at blive installeret
Er den "nedgraderet" fra f.eks Vista > XP ?
24. oktober 2010 - 13:53 #3
(Hvad med at blive i den oprindelige tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/922001 ?)
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2010 - 13:55 #4
Jeg fik ikke nogen cd da jeg købte pc'en. Der er bare gule anmærkninger på 3 hardware i enhedshåndteringen.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2010 - 13:58 #5
Hvor kan jeg installere chipset driveren?.
Avatar billede LarsDC Nybegynder
24. oktober 2010 - 14:57 #6
Du kan evt. prøve producentens hjemmeside?

Der skulle gerne ligge drivere til din maskine.

Har du nedgraderet fra vista til Xp kan du komme ud for at producenten ikke har drivere liggende til XP men så må du se under vista driverne hvad lydkort der er tale om og så google efter Xp drivere til dit lydkort. Det skulle være til.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. oktober 2010 - 15:00 #7
Han har nedlagt sin profil.