26. oktober 2010 - 10:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udskriv txt-fil..

Jeg mangler noget kode til et link/knap, der udskriver en txt-fil.

Altså noget ala:

<a href=" print:blabla.txt">
Print blabla.txt </a>

Helst så simpelt som muligt.

Hvordan skal den kode se ud?
Avatar billede tjens Nybegynder
29. oktober 2010 - 17:34 #1
Der er en mulig løsning her: http://www.808.dk/?code-javascript-print
30. oktober 2010 - 13:58 #2
Tak!
Det løste faktisk mit problem, selvom det ikke præcist var det jeg efterspurgte.
Og tak fordi du lægger et svar med det samme! -jeg har fået spat af den uskik med at altid lægge kommentarer først, og derefter "få lov" til at lægge et spørsmål EFTER svaret er accepteret.
Hvor efter alle andre skal lede gennem endeløse poster af spam, for at finde svaret.
(undskyld spam)