Avatar billede im1304 Nybegynder
29. oktober 2010 - 19:10 Der er 5 kommentarer

Formatering af dell pc.

Hej, jeg vil gerne have formateret min Dell, computer men har ikke den der "restore" cd, så ville høre om der nogle der kan hjælpe mig med det.

Mange taak på forhånd
Avatar billede haverslev Novice
29. oktober 2010 - 19:13 #1
Er recovery partitionen stadig intakt, så skulle du kunne trykke på CrTl + F11 i opstarten af pc`en og derved får installeret den "som den var, da du fik den"
Se nederst her:
http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dsn/en/document?c=us&l=en&s=gen&docid=298A2E89689E13C2E040A68F5B280AA4
Avatar billede im1304 Nybegynder
29. oktober 2010 - 19:16 #2
Har prøvet det men der komemr ikke noget ?
Avatar billede haverslev Novice
29. oktober 2010 - 19:29 #3
Så er din recovery åbenbart defekt.
Du har så 3 muligheder, skaffe recovery cd/dvd fra Dell, eller låne en cd/dvd med samme styresystem på pg du skaulle jo gerne have en label påklistret computeren, hvorpå din windows key står på.
Sidste mulighed at at købe ny Windows styresystem, f.eks Windows 7 og installere det.
Avatar billede im1304 Nybegynder
29. oktober 2010 - 20:27 #4
Kan man ikke få reperaet det ? altså sin recovery?