Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2010 - 21:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bærbar. Krav: billig og kan køre Sims 2 = hvilken?

Min datter er kommet til lidt penge, og vil gerne have en bærbar.
Da jeg ikke længere selv sælger IT, er jeg håbløst bagud i opdateringen af dette marked...

Billig er max. 4500 og gerne mindre, men ikke mere.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2010 - 00:27 #1
Jeg blev for nyligt sat til at finde en bærbar til internet/mail til maks. 3.000 kr. Det lykkedes! Den er virkelig ikke særlig kraftig, men den kan godt køre Sims 2, og så er det den billigste bærbar jeg ville røre med en ildtang.
Har I til gengæld mod på at bruge bare lidt mere, så kan en hvilken som helst dual-core køre Sims 2 helt fint.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2010 - 12:12 #2
Har faktisk en Asus A3SF med onboard Intel grafikkort og dual-core cpu, og der kørte det ikke helt godt (er lige testet)... Med et rigtigt grafikkort tror jeg det ville køre ok, og her er jeg rimelig sikker på at næsten et hvilken som helst grafikkort vil være ok...?
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2010 - 12:49 #3
Ja, et hvilket som helst dedikeret grafikkort kan klare Sims 2.
Måske denne her, for kun 300 kr. mere end den forrige?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2010 - 14:19 #4
Ligner meget de andre jeg har kigget på.
Foreløbig tak for hjælpen.
Venter lige og ser om der kommer flere bud...
Avatar billede JStaal Nybegynder
31. oktober 2010 - 01:28 #5
Hej John. Kimsey har fat i en okay en der, hvis du er gerne vil have en der er lidt kraftigere, har jeg søgt efter en på edbpriser, det skal dog siges har ikke selv prøvet maskinen og går kun ud fra specifikationerne.
det er en i3 dual core, 3 gb ram, 512 mb dedikeret grafikkort ati 5470, 500gb HD.
Så den skulle også nok kunne tygge sims3 hvis det var noget. Til en ca. 4000,-
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4244521

Mvh.
JStaal
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2010 - 18:55 #6
Smid nogle svar :)
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2010 - 19:10 #7
Værsgo
Avatar billede JStaal Nybegynder
03. november 2010 - 21:33 #8
Du giver bare kimsey0 pointene han var hurtigst ude ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2010 - 22:12 #9
Ok :)

Vi har endnu ikke købt...
Hun vil også have en fladskærm og penge til tøj, så vi venter lidt... ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2010 - 15:22 #10
http://www.expert.dk/products/details/0885631461013.aspx

Valget faldt på denne. Positivt overrasket.
Avatar billede JStaal Nybegynder
12. december 2010 - 20:31 #11
Den virker da også som et godt køb til den pris.
Tillykke med den og god fornøjelse :D