Avatar billede ibkeld Nybegynder
30. oktober 2010 - 00:49 Der er 2 kommentarer

Dele artikler på Facebook fanpage..

Når jeg vil dele en artikel på min fanpage fra min hjemmeside bliver den automatisk sendt til min personlige fb-side i stedet. Hvordan kan jeg ændre på det?
Der findes på min hjemmeside en applikation, som automatisk går på Facebook?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
30. oktober 2010 - 08:25 #1
Hmmm, jeg har for nyligt brugt RSS-grafitti udvidelsen på Facebook til at hente fra en RSS-feed til en side i Facebook.

Dvs. den henter fra en rss-feed fra en hjemmeside og poster det på en fan-side på facebook (søg efter PC World DK derinde).

Er det sådan noget du er ude efter?
Avatar billede ibkeld Nybegynder
31. oktober 2010 - 11:25 #2
Tak, Lars.
Ja, sandsynligvis. Men jeg kan ikke komme længere end til Some permission required.
Og nedenunder: Action required: Assign missing permissions.
Længere nede med pending i rød skrift:
Allow Publishing: Pending
Required for RSS Graffiti to be allowed to write on the wall of this Fan Page.

Det står jo klart, hvad man forventer af mig, men jeg kan bare ikke komme videre.
Kan du eller andre hjælpe?