Avatar billede Kurtarnt Nybegynder
02. november 2010 - 18:09 Der er 9 kommentarer

Identifikation af ny monteret SAS harddisk

Til Panelet

Er der en der kan hjælpe med følgende ??

Jeg har installeret en ny SAS hd en Seagate Cheateh 15k6 i min PC tillsluttet sas porten på et Asus P6tWS proff bundkort
Jeg kan se disken i enhedshåndteringen, hvor der står dette drev virker korrekt,driver er opdateret så alt burde være ok, men når jeg går til computer billedet kan jeg ikke se drevet.

Hvad mangler jeg at gører???
Avatar billede poko1 Ekspert
02. november 2010 - 18:32 #1
Har det et drev bogstav?
Avatar billede JStaal Nybegynder
02. november 2010 - 19:42 #2
Det kunne sagtens lyde som poko1 siger, at den mangler et drevbogstav, ISÆR hvis du kører med windows 7 som styresystem.
Avatar billede poko1 Ekspert
03. november 2010 - 10:39 #3
Er din sas drivere på plads og iorden se i enhedshåndteringen?
Her er en driver.
http://www.downloadatoz.com/driver/download_104101,asus-p6t-ws-professional-marvell-88se6320-sas-controller-driver-3-1-0-22.html
Avatar billede Kurtarnt Nybegynder
03. november 2010 - 11:01 #4
Til Poko1

Det er det der er problemet der er ikke noget drevbogstav selv om enhedshåndtereinge sig denne enhed virker som den skal og jeviser størrelsen på disken.
Jeg kører window 7 64 bit ultimate

kurtarnt
Avatar billede Kurtarnt Nybegynder
03. november 2010 - 11:06 #5
til J Staal

Det er det, der er problemet der er ikke noget drevbogstav selv om enhedshåndtereinge sig denne enhed virker som den skal og viser størrelsen på disken.Jeg har opdateret drivere systemmet siger driver er opdateret
Jeg kører window 7 64 bit ultimate og der ingen fejl i enhedshåndteringen alt andet inkl. sata hd diskevirker som det skal

kurtarnt
Avatar billede poko1 Ekspert
03. november 2010 - 14:18 #6
kan du ikke i diskhåndteringen højreklikke på drevet og tildele drevbogstav og sti?
Avatar billede poko1 Ekspert
03. november 2010 - 14:21 #7
du kan se hvordan hvis du ikke kender måden her download pak ud og kør ved at trykke på IE Ikonet.
http://www.gratisupload.dk/download/46774/
Avatar billede JStaal Nybegynder
03. november 2010 - 17:14 #8
Nu har jeg ikke lige set de billeder poko1 har uploadet.
Men her er skrift modellen.
Kontrolpanel--->system og sikkerhed----> administration fanen-> opret og formater harddiskpartitioner, derefter højreklikker du på det pågældende drev -> skift drevbogstav og sti, så vælger du et bogstav efter valg som ikke er valgt, og vupti så skulle det gerne poppe op i denne computer.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. november 2010 - 16:38 #9
Højreklik denne compoter administrer diskhåndtering