Avatar billede kingomand Novice
04. november 2010 - 13:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Genetablering af kontaktperson visning i Oulook 2007 efter formatering.

Jeg har overflyttet mails, mapper, kalender, kontaktpersoner til ny pc via eksportere/importere pst fil.
Alt er forløbet glat.
Men der er et lille problem som der nok er en løsning på.
Når jeg skriver en ny mail og jeg skriver f.eks. forbogstavet i linien Til, så plejer jeg at få forslag fra mine kontaktpersoner.
Det gør jeg også nu, men kun fra overførte kontaktpersoner, det jeg mangler er forslag fra alle adresser nærmere betegnet alle de mails jeg har modtaget. Jeg mangler forslag fra alle de mails jeg har overført, ca 1000 stk. Hvordan får jeg lagt alle de mail adresser ned i mit kontaktperson kartotek. Jeg er godt klar over at ved at besvare mails'ene så lægger de sig aut. ned i kartoteket. Men sidde og svare 1000 mails, der må være en enklere metode. Og ja nogen af dem vil jo værer der i forvejen, men det er at foretrække frem for at mangle dem.
Styresystem windows 2007
Office 2007
Avatar billede Russeren Nybegynder
04. november 2010 - 13:40 #1
hej. Det er en nk2 fil der normalt ligger

drive:\Documents and Settings\<user>\Application Data\Microsoft\Outlook

Den skal du tage fra den gamle og kopiere over i den nye.

se evt resten af de filer du muligvis skulle tage med over:
http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/outlook-file-locations-HP003082210.aspx
Avatar billede kingomand Novice
04. november 2010 - 13:59 #2
Tak, det vil jeg gøre ved først kommende lejlighed.
Du hører nærmere.
Avatar billede Russeren Nybegynder
08. november 2010 - 11:10 #3
Any luck ?
Avatar billede kingomand Novice
09. november 2010 - 13:17 #4
Der går lige lidt tid, venter på en printer der skal leveres samme sted hvor jeg skal prøve din løsning.
Jeg skal nok skrive om det lykkedes.
Avatar billede kingomand Novice
20. november 2010 - 10:37 #5
Det lykkedes.... Lægger du et svar.. "Russer"
Avatar billede kingomand Novice
04. april 2011 - 13:50 #6
Jeg afventer et svar fra Russer.
Avatar billede kingomand Novice
01. oktober 2013 - 15:53 #7
Jeg lukker.