Avatar billede andreas1183 Nybegynder
04. november 2010 - 16:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mobiltelefon.

hej jeg kom til at smadre mit sim kort fordi jeg harder min mobil rigtig meget det var ikke min mening men den kunne ikke sende MMS'er og gå på nettet eller installere programmer. tror enten at de havde givet den et forkert styre system ellers er der bare en fejl i min.

den har kostet: 1000 kr.

her er 2 touch mobiler jeg gerne ville have: http://www.elgiganten.dk/product/tele-gps/mobiltelefon-uden-abonnement/HTCSMARTBLACK/htc-smart-mobiltelefon http://www.elgiganten.dk/product/tele-gps/mobiltelefon-uden-abonnement/NOK5230BLDK/nokia-5230 hvad for en er bedst den ene er android HTC mobil og den anden er nokia de koster cirka 1000 kr. min mor ville aldrig gå med til totalt dyre mobiler og jeg syntes også selv det er for sygt at give 8000 for en iphone i 6 md.
Avatar billede frem-ad Professor
04. november 2010 - 16:37 #1
Vi kører med HTC på arbejdet og det er yders sjældent der er noget med dem
Avatar billede claes57 Ekspert
04. november 2010 - 17:12 #2
jeg tror, din gamle mobil havde en 'fejl 40', som man ofte ser.
Men gå efter android telefon denne gang - der er den største udvikling.
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
04. november 2010 - 17:20 #3
det kan godt være fordi der var så få funktioner der virkede. den der HTC har den android marked?
Avatar billede chalde Seniormester
04. november 2010 - 17:21 #4
Blot til info, så benytter HTC Smart ikke Android (den benytter Brew).
Mine erfaringer siger mig at Nokia's billige smartphones har så elendige touchskærme at man får lyst til at degradere dem til lerduer.
Smart/brew har jeg ingen erfaring med, men der er stadig tale om en telefon i den billige ende, så forvent ikke det bedste.

Generelt vil jeg ikke anbefale smartphones når vi er nede på 1000kr uden abonnement. Medmindre du kan finde en brugt af lidt højere kaliber til samme pris.
Avatar billede komputerdk Mester
04. november 2010 - 17:42 #5
det lyder som en fejl 40 (styresystemet er installeret fra fabrikken og det er langt fra alle man kan installere et andet, uden virkelig vide hvad man gør). men skal det forstås at du kun må købe i elgiganten ???

synes du skal overveje følgende  før du farer ud og køber en mobil uden abonnement.

hvis du køber en telefon til 1000kr og bruger 200kr om måneden på forbrug (data er jo dyrt)..

så koster det 2200 for 6 måneder.. så kunne du lige så godt købe fx en HTC Wildfire til 499 + 249 pr måned i abonnement inkl. noget forbrug = små 2100..  for 6 måneder.

eller en SonyEricsson X8 til 299 for mobilen + 299 pr måned til forbrug i 6md.

HTC wildfire til 100kr og 249 pr måned

generelt bør du overveje hvor meget telefonen skal bruges, især med data, da det koster kasse hvis man ikke har frit forbrug, eller en forbrugspakke. (især vigtigt hvis du skal se youtube / høre online radio).
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
04. november 2010 - 17:54 #6
den skal helst have wifi. og det skal ikke være fra Elgiganten. men min mor gider ikke sådan nogen dyre mobiler. jeg bruger M1 og min mobil er tanket op med 50 og der er gået nogen par måneder og har ikke fået brugt mere end 10 kr.
Avatar billede andreas1183 Nybegynder
13. august 2011 - 18:35 #7
Point