Avatar billede martinb82 Nybegynder
06. november 2010 - 21:54 Der er 12 kommentarer

Søgning i spørgsmål og svar

Hey

Jeg kan ikke længere finde ud af at søge i de specifikke kategorier i spørgsmål og svar sektionen. Den søger bare generelt på hele siden, selvom jeg står inde i en kategori, og bruger søgefeltet. Er der nogen der kan guide mig lidt på vej :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2010 - 22:25 #1
Hmmm....
Søgefunktionen er også lavet om ser det ud til?
Den bruger Google nu...
Avatar billede martinb82 Nybegynder
06. november 2010 - 22:32 #2
Puha, det er da godt nok lige til det værre da :D

Jeg håber at det er mig der bare ikke lige har fattet hvordan man søger "på den gamle måde", for den nye er da helt ubrugelig :)
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2010 - 00:33 #3
Tja.. søgning er overladt til google, hvilket udmærker sig i, ikke at give en kronologisk rækkefølge. Men hvad!
Avatar billede martinb82 Nybegynder
07. november 2010 - 00:37 #4
Jamen, man kan så heller ikke søge i de enkelte spørgsmål og svar kategorier? Hvis det virkelig er sådan, er det da noget af en katastrofe for sitet??
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2010 - 00:43 #5
Næ.. Men det må de selv om :-)
Avatar billede martinb82 Nybegynder
07. november 2010 - 00:46 #6
Hehe, det er da MEGA skod! Det må næsten være en fejl..
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2010 - 00:54 #7
Fejl? ahh! næ nej. jeg tror at der sider én mand og styre det hele, på halv tid.

Tror ikke det er en fejl :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. november 2010 - 01:30 #8
Avatar billede martinb82 Nybegynder
07. november 2010 - 09:41 #9
Åh, nej hvor frygteligt! Shit jeg håber de laver det om, for eksperten er jo nærmest ubrugelig nu :(
Det var ellers klart min yndlings-kode-side :(
Avatar billede f-arn Guru
07. november 2010 - 12:39 #10
én mand og styre det hele, på halv tid

Ha - de laver 1‰ af et dagsværk på ét år.
Avatar billede f-arn Guru
07. november 2010 - 12:50 #11
Hvad blev der f.eks. af deres løfte om at "fixe" "Seneste svar og kommentarer" så den også viste kommentarer.
Intet.
Forslag ignoreres.
Fejlmeldiger ignoreres.
I kan selv fortsætte listen.
Avatar billede f-arn Guru
07. november 2010 - 12:54 #12
Og - jeg kan så se at jeg ikke kan stave - det ville også være rart med en mulighed for at rette.  :o