Avatar billede bjarnehansen Seniormester
08. november 2010 - 10:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

automatisk oprettelse af nye ark

hej jeg roder lidt med et arbejdstids system til check af min arbejdstid i øjeblikket har en periode der følger månederne kan man ikke få den til at oprette 12 nye ark eller x antal samt få den til at navn give arkene ud fra det første ark feks. januar februar .... eller uge 1-2 hvis man nu skulle have 14 dgs løn så skulle den jo også oprette 26 ark pr år

skulle der mon være en der har løsningen på det .....
Avatar billede natkatten Mester
08. november 2010 - 17:18 #1
Jo, det kan lade sig gøre. Bl.a. kan du downloade og installere ASAP Utilities, som efter min mening er et rigtig godt add-in til Excel. Med dette kan man bl.a. automatisk oprette et antal ark ud fra de navne, som er angivet i forskellige celler.

http://www.asap-utilities.com/
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
23. november 2010 - 09:51 #2
kigger på det snenere
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Excel-kurser for alle niveauer og behov – find det kursus, der passer til dig

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester