Avatar billede triple-x Nybegynder
15. november 2010 - 09:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Centering af div minus x px.

Hey Experter

Så blev det igen tid til at få hjælp.

Jeg har et site hvor indholdet er centreret med en div og align:0 auto;

Problemet er at jeg ikke ønsker den 100% centreret, jeg ønsker sitet er 100% centreret minus 100px til venstre side, sådan at den står lidt tættere på venstre side end højre side.

Er det muligt ved hjælp af CSS ?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2010 - 10:35 #1
lav en centreret div der er 200px bredere, og inde i den sætter du en venstrestille div på den ønskede bredde. Så er den 100px til venstre for midt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. november 2010 - 11:01 #2
Selvfølgelig! - Tak for løsningen, smid et svar og point er dine.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2010 - 11:06 #3
ok...
Avatar billede wanze Nybegynder
15. november 2010 - 14:50 #4
Eller du kunne bare sætte en margin på din body. Det er den pæneste løsning efter min mening.