Avatar billede MesterErbs Nybegynder
16. november 2010 - 11:02 Der er 5 kommentarer

PHP programmør med erfaring i Symfony søges

Jeg søger en PHP programmør der har erfaring i Symfony til en opgave der er estimeret til 60-90 timer til 350 kr. i timen.
Avatar billede MartinCarlsen Nybegynder
17. november 2010 - 11:25 #1
Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at høre om opgaven.
Du kan finde lidt oplysninger om mig på min hjemmeside www.martinc.nu - og derinde står også mit telefonnummer og e-mailadresse.

Hav en god dag :).

Mvh.
Martin
Avatar billede stigichongqing Nybegynder
17. november 2010 - 12:22 #2
Hej

Jeg vil da ogsaa gerne hoere mere ;-)

Du kan laese mere om mig paa www.stiginshanghai.com

vh
Stig
Avatar billede webhaj Nybegynder
17. november 2010 - 15:49 #3
Hej!

Jeg vil gerne høre mere. Skriv til nielsthom på gmail - så er jeg sikker på, at vi kan give dig et fordelagtigt tilbud!

(Vores eget website har vi "naturligvis" ikke tid til - det kommer før eller senere på www.webhaj.com )

Tak!
Venlig hilsen
Niels Thomsen
Avatar billede dunkeren Nybegynder
21. november 2010 - 09:34 #4
Webhaj der ikke kan gøre sine ting færdige, er ikke ligefrem en god reference.
Den skriger til himmelen.
Stakkels kunde.
Avatar billede webhaj Nybegynder
22. november 2010 - 22:05 #5
Hehe, dunkeren at komme med sådan intetsigende kommentar siger hvis mest om dig.
Især når jeg jo kan se at dine egne ting, såsom findsvar.dk ser HELT færdig ud med det fine Joomla-logo og JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL i bunden m.v... :-)

I øvrigt har du ikke helt styr på det danske sprog, selvom jeg ikke ved om det er læsningen eller skrivningen, den er gal med. Der stod skrevet, at det er vores eget (ufærdige) website - og dermed er det ikke listet som en "reference". Det er blot medtaget en mulighed for at finde tlf-nr m.v..

Kast med glashus, hvis du selv vil brændes, barn! :-)