Avatar billede MCC Nybegynder
18. november 2010 - 20:25 Der er 3 kommentarer

Findes der et dansk program til at lave Techno musik med?

Hej!
Ville høre om der findes et program hvor man kan lave techno musik og det hele står på dansk?!
Tak! :)
Avatar billede webweaver Praktikant
18. november 2010 - 20:28 #1
Lave musik, mener du så noget alá Ejay hvor man faktisk ikke laver noget musik, men hvor man bare sammensætter færdige lyde, eller et rigtig program, hvor du selv skal lave lydene med instrumenter, beatbokse og så videre? Altså et prof.
Avatar billede MCC Nybegynder
18. november 2010 - 22:26 #2
Altså jeg har WavePad og det skulle gerne være noget i den stil. Men prof. kunne også være en mulighed, bare det er dansk.
Avatar billede MCC Nybegynder
02. januar 2011 - 17:11 #3
Det skal være et dansk program. Så er det ligegyldigt om man bare sammen sætter musik, eller om man laver det fra bunden. Bare man kan lave techno musik. PÅ dansk.