Avatar billede Album Nybegynder
19. november 2010 - 13:23 Der er 6 kommentarer

Ikoner på proceslinien

Har installeret windows 7. Normalt er der 3 ikoner (windows stifinder - windows media player og internet explorer) umiddelbart til højre for startknappen. Her til morgen var disse væk. Alle ikoner til højre på proveslinien er intakte. Hvad er der sket ??
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2010 - 13:50 #1
start de 3 programmer - højreklik på ikoner i processlinjen, og vælg 'fastgør til processlinjen'.
Du kan sortere i rækkefølgen ved at trække ikonerne sidelæns.
Avatar billede Album Nybegynder
19. november 2010 - 14:23 #2
Tak for dit hurtige svar. Desværre er den mulighed for at højreklikke og vælg "fastgør til processlinien" der ikke mere??? Hvad er der sket??
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2010 - 14:37 #3
prøv en systemgendannelse til i går.
Avatar billede Album Nybegynder
27. november 2010 - 10:12 #4
Systemgendannelse er slået fra. Der må da være en genvej der styrer de 3 ikoner???
Avatar billede claes57 Ekspert
27. november 2010 - 13:28 #5
ikke umiddelbart - det ligger måske i reg-db nu. Men du kan da lave en hurtigstart-menu lige som i xp
http://www.howtogeek.com/howto/windows-7/add-the-quick-launch-bar-to-the-taskbar-in-windows-7/
så har du genveje på den gamle måde.
Avatar billede Album Nybegynder
04. december 2010 - 10:26 #6
Har selv fundet løsningen. Jeg havde slettet IsShortcut henvisningen i registreringsdatabasen. Da jeg genetablerede den fik jeg mulighed for at fastgøre programmer til proceslinien igen.