Avatar billede natkatten Mester
24. november 2010 - 11:02 Der er 1 løsning

VBA-kode til indsættelse af rækker i flere ark

Hej

Jeg har et problem, som jeg håber, at en af jer "VBA-hajer", som findes derude, kan hjælpe mig med.

Jeg bruger pt. primært dansk Excel 2003.

Mit regneark består af flere ark, som benyttes ifm. en styring af forskellige projekter med aktiviteter mv.

Ifm. tidsstyringen benytter jeg to ark:

"Projektplan uge" og "Projektplan måned".

"Projektplan uge" er "master-arket", hvor der vedligeholdes en oversigt over igangværende og planlagte aktiviteter ud fra ugenumre.

"Projektplan måned" er et "låst ark", der viser de sammme informationer, men blot på månedsplan. Denne del fungerer fint.

Men udfordringen er, at jeg gerne vil slippe for manuel vedligehold, når jeg indsætter en ny række i masterarket, "Projektplan uge". Jeg vil gerne have en stump kode, som automatisk kan indsætte den/de samme række(r) i arket "Projektplan måned". Meget gerne med en kopiering af de referencer, der findes i den foregående række.

Jeg håber, at min beskrivelse giver mening.
Avatar billede natkatten Mester
10. april 2011 - 17:30 #1
Har ikke modtaget bud på denne og lukker derfor spørgsmålet