Avatar billede Robert-axm Juniormester
24. november 2010 - 20:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook gemmer mails så jeg ikke kan se dem.

Jeg har 2 mailadresser, den ene er en alm pop 3, og den anden er en exchange konto. Jeg bruger outlook 2010, samt Windovs 7 64 bit Home Premium.
Problemet er at mails sendt til min pop 3 konto, ikke er at se i min indbakke, det besked vindue der er nede i højre hjørne viser at der er kommet en mail. men jeg kan ikke se den i indbakken.
Hvis jeg så søger efter mailen, kan jeg godt finde den. men kun hvis søget omfatter " alle Undermapper", hvis jeg så går ind i mailen under "filer>indstillinger" så står det angivet at den er i "indbakken" hvilket ikke er tilfældet. Som en side bemærkning kan nævnes at jeg via min Iphone også henter mails, men med "bevar kopi på server"
Jeg tror dog ikke at det er problemet, idet jeg jo godt kan søge mailen på den stationære pc.

Pudsigt problem, som i praksis er drøn irriterende.

Hjælp :-)

mvh Robert
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. november 2010 - 00:34 #1
Prøv at se på hvordan visning for indbakke er sat under "Arranger efter/Aktuel visning". Hvis denstaår til f.eks. "Sendt til", så kan du ikke se mails der er modtaget.
/ptj_11
Avatar billede Robert-axm Juniormester
25. november 2010 - 06:10 #2
Hej ptj_11

Jeg forstår ikke helt hvad du mener.
Det eneste sted hvor jeg har "Aktuel visning" er i toppen af min indbakke, den har f. eks sat til "arranger efter dato" og med "nyeste øverst"
Jeg kan slet ikke vælge "sendt til"
Vær opmærksom på at jeg benytter samme indbakke til begge konti, og de mails jeg modtager på min exchange fint vises, så jeg tror ikke dette er løsningen, ellers forstår jeg dig ikke korrekt.
mvh Robert
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. november 2010 - 23:04 #3
Det lyder som om, at du har forstået mig fuldstændigt korrekt.
Men det var så en ny oplysning, at begge konti leverer mails i samme indbakke.
Hvis mails fra den ene konto kan ses, og ikke fra den anden, ja det er mystisk.
Jeg har desværre ikke outlook 2010 selv, så jeg har lidt svært ved at bore i detaljerne, og hr derfor ikke nogen andre bud end, at problemet bør ligge i mappens visning.
Måske en anden i denne tråd kan komme med et bedre bud.
/ptj_11
Avatar billede Robert-axm Juniormester
07. februar 2011 - 06:46 #4
har i anden forbindelse formateret pc, og geninstalleret, nu driller det ikke mere.