Avatar billede henningc Nybegynder
01. december 2010 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

to styresystemer på samme pc

Efter overgang til win. 7 kan jeg ikke bruge min HP scanner en HP scanner vers: 5370C.
Mit spørgsmål er: Kan jeg installere et ekstra styresystem f.eks win 98 eller win XP på mit drev D eller ekstern harddisk og på den måde bruge skanneren?
Venlig hilsen henning
Avatar billede lockmedown Nybegynder
01. december 2010 - 17:33 #1
det kan du godt :)
opret en partion på et vis antal gb på din pc og boot og med det styresystem du skal installere og husk at vælg den rigtige partion at installere systemet på :)
Avatar billede henningc Nybegynder
01. december 2010 - 17:54 #2
Tak for svaret lockmedown men kan jeg også installere Xp på  min eksterne harddisk og køre derfra når jeg skal bruge min scanner?
Avatar billede henningc Nybegynder
06. december 2010 - 23:50 #3
Hej.
Jeg er ikke nogen ørn i pc problemer og erkender at mit spørgsmål vedr. styresystem på ekstern harddisk bekræftiger det.
Endnu en gang tak til lockmedown.
Avatar billede lockmedown Nybegynder
07. december 2010 - 23:55 #4
det var så lidt :)