Avatar billede lockmedown Nybegynder
01. december 2010 - 18:20 Der er 7 kommentarer

Problemer

Har spillet medal of honer 2010 men jeg kan ikke spille multiplayer altså spiller online, hver gang jeg går ind i en bane loader den og så lige pludselig går den ud til skrivebordet

har prøvet det der med at gå ind i settings og skifte DxVersion fra auto til 9
og har prøvet at skifte full screen fra true til false

hjælp det er virkelig irreterende
Avatar billede madsens90 Praktikant
02. december 2010 - 09:13 #1
Du kan næsten være sikker på at en søgning på google giver flere resultater end her på eksperten, men derfor kan vi jo godt forsøge med det alligevel.

Når du siger at den virker fint lokalt, men lukker ned lige så snart at du går ind i multiplayer siger mig at det ikke har noget med grafik at gøre. (Medmindre du ikke kan downloade den nødvenige bane eller lign. og at den derfor lukker ned).

Hvilket styresystem har du? Det kan være meget væsenligt at have med i en søgning på google.
Avatar billede lockmedown Nybegynder
15. december 2010 - 22:07 #2
Jeg har xp det er en 3 år gammel pc så det kan jo godt have noget med grafikkortet at gøre :)
Avatar billede madsens90 Praktikant
16. december 2010 - 09:14 #3
Hvis spillet virker lokalt, hvorfor skulle det så ikke virke multiplayer? ;)

Er det et spil du har købt over steam?
Går ud fra at spillet er købt? :)
Avatar billede madsens90 Praktikant
16. december 2010 - 09:16 #4
Læste i øvrigt lige på et forum at hvis du har noget installeret der hedder "xfire", så prøv at lukke det ned først, og så gå ind i spillet og se om du kan spille multiplayer. :) Det har virket for en del mennesker.
Avatar billede lockmedown Nybegynder
16. december 2010 - 14:06 #5
Det er købt i gamestop
Jeg vil lige om jeg har det installeret
Avatar billede lockmedown Nybegynder
16. december 2010 - 16:28 #6
jeg har ikke programmet xfire
Avatar billede madsens90 Praktikant
16. december 2010 - 17:21 #7
Okay. :)
Men der står virkelig meget om netop dette emne på google, og kan også se ud fra det du allerede ved at du har søgt lidt, men vil råde til at søge videre.
Skal nok hjælpe til så vidt muligt.