Avatar billede kfd Praktikant
01. december 2010 - 21:46 Der er 2 kommentarer

Hjemmeside med cms

Hej

Jeg overvejer lidt at starte en odds-hjemmeside. Sidens indhold er ikke helt på plads endnu, men bliver formentlig noget med nogle spilforslag, et forum, noget livescore og en masse links til diverse bookmakerbonusser (for at jeg forhåbentlig kan tjene lidt lommepenge på siden).

Jeg skal derfor bruge et færdigt design i en eller anden form for cms. Da jeg ikke er nogen nørd til det med hjemmesider er det vigtigt for mig at brugervenligheden er stor og simpel mht. at opdatere siden - derfor cms. Både i form af tekst, bannere, links etc. Alt indhold ligger jeg selv på siden, det er derfor kun designet og cms systemet jeg skal bruge.

Hvad vil en sådan side løbe op i og er der noget specielt i kan anbefale?
Avatar billede danco Nybegynder
02. december 2010 - 00:47 #1
Umiddelbart lyder det til at CMS systemet skal laves specielt, jeg ville ihvertfald vælge den løsning.
Men jeg vil skyde på at det ville løbe op i et nogle tusind kr.
men jeg synes du skal kontakte mig herinde via besked systemet eller sende mig en mail på kontakt [at] danco .dk så skal jeg lave dig et konkret tilbud der ikke findes billigere.
Avatar billede jps6kb Novice
02. december 2010 - 11:18 #2
Du er velkommen til at sende lidt flere info til mig på kim (a) b-web.dk, så giver jeg dig gerne et uforpligtende tilbud.

Med venlig hilsen
Kim Bang