Avatar billede finnjohn Nybegynder
07. december 2010 - 07:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede Jensen DK Novice
07. december 2010 - 07:48 #1
Husk at lukke her når larry har fået sine point i den anden tråd.
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

Er der ikke lagt et svar på løsningen skal du bede om et svar, så kan du sætte flueben i firkanten under det farvede svar, og klikke på, accepter svar nede til venstre.
De svar uden flueben bliver afvist.
Har du ikke fået løst dit problem så lægger du selv et svar som du acceptere, så har du fået de udlovede point hjem igen, og spørgsmålet er lukket.
Avatar billede finnjohn Nybegynder
07. december 2010 - 07:55 #2
Endnu engang 1.000 tak for input/hjælp.
På et eller andet tidspunkt finder jeg vel ud af det.
07. december 2010 - 19:36 #3
Ping...

(Dette er så et [svar]...)
Avatar billede finnjohn Nybegynder
08. december 2010 - 07:18 #4
30 point til karise_larry
Avatar billede Jensen DK Novice
08. december 2010 - 07:43 #5
finnjohn!
Nu har du snart lavet så meget rav i den så du giver larry point 2 gange, du skal lukke det ene af spørgsmålene.

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på accepter svar nede til venstre, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning
Avatar billede finnjohn Nybegynder
08. december 2010 - 17:52 #6
Jeg er meget ked af, at jeg har været til gene for silbidor og andre eksperter her på Eksperten. Det har så sandelig ikke været min mening.
Jeg har bare lidt svært ved at finde ud af tingene omkring pointsystem. Det bliver heller ikke lettere for en edb-mongol som jeg, når forklaringen gives i én lang sætning uden punktum.
Jeg håber jeg kan få lejlighed til at gøre det godt igen, så karise_larry kan få sine point, og jeg kan få lukket denne tråd - og den på
http://www.eksperten.dk/spm/918321#reply_7648393

Munter aftenhilsen
finnjohn
Avatar billede Jensen DK Novice
09. december 2010 - 07:23 #7
Du har ikke været til gene, man skal krybe før man kan gå, der er kun punktum ved nyt afsnit eller en ny ting.
Op med humøret, du finder ud af det hen af vejen.