Avatar billede leifj Nybegynder
08. december 2010 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gammel Concorde C5

Jeg har tidligere haft et firma, hvor jeg har brugt en ældre udgave (ca. 10 år gl.) af Concorde C5 til bogføring.

Jeg skal nu have fat i nogle ca. 5 år gamle posteringer.

Jeg har ikke programmet på min PC længere og heller ikke installationsprogrammet. Jeg har dog en backup af installationsmappen med de gamle datafiler samt en diskette med registreringskoder til programmet.

Er der nogen mulighed for at få en kopi af installationsfilerne til det gamle program?

Eller er der eventuelt andre måder at få tilgang til de gamle data?

Hjælp!!!
08. december 2010 - 18:45 #1
Hej

Jeg kan godt hjælpe dig, skriv til min mail: lauterbach@stofanet.dk

Så finder vi ud af det.
Avatar billede mariaf Juniormester
12. december 2010 - 20:42 #2
Hvis din version er ældre end 1.60, så har den år 2000-problemer og hvis din pc kører 64 bit så dur version 4.0 og bagud, ikke.

Du kan ringe til Microsoft og bede dem fortælle dig hvem der er din forhandler. Din forhandler kan så skaffe den gamle version, og du kan selv lægge koder på ud fra dit kodebrev.
14. december 2010 - 17:23 #3
Hej, er glad for at kunne hjælpe