Avatar billede ahv Nybegynder
10. december 2010 - 15:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ændres et programs brug af browser?

Hej,

Jeg bruger normalt Google Chrome som min standard browser, men nu sidder jeg med et program, der åbner links i Internet Explorer.

Kan jeg ændre denne indstilling i Windows XP?

Hilsen,
Alexander
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2010 - 15:28 #1
Avatar billede ahv Nybegynder
10. december 2010 - 16:31 #2
Idéen i det, ja, men det ser ikke helt ud til at alle programmer forstår det. F.eks. åbner mit mail program eller excel fint Chrome, hvis jeg følger et link, men dette program åbner i IE, hvilket jeg meget gerne vil undgå.
Avatar billede SnowmanDK Nybegynder
06. januar 2011 - 00:38 #3
Det er desværre ofte hardcoded ind i de enkelte programmer at de skal bruge en specifik browser i stedet for den der er sat som standard.

Når dette er tilfældet, er der desværre intet at gøre.
Avatar billede ahv Nybegynder
22. december 2011 - 15:02 #4
Lukker her.