Avatar billede Ellekildes Nybegynder
10. december 2010 - 21:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Blue screen

Hej alle eksperter!

Jeg sidder og er igang med min søsters HP DV2 1010oe bærbar og skulle som så mange gange før installere windows 7 på en maskine. Denne gang vil den som sådan også gerne installere windows 7, men efter at have kørt update og krævet en genstart så kommer den så famøse "blue screen" med det samme windows åbner.

Nogle god forklaring på dette? Kan man prøve at installere 64 bit versionen eller kræver det noget ekstra hardware?

Med venlig hilsen Martin
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
10. december 2010 - 23:14 #1
Avatar billede Ellekildes Nybegynder
10. december 2010 - 23:44 #2
Det giver mig ikke rigtig nogen form for problemløsning? Er min nøgle så blevet udnyttet?
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
10. december 2010 - 23:46 #3
nej nej.. det var ikke noget konkret svar på dit problem.. da jeg selv står i samme båd pt. =)

men får du den samme skærm som på http://upload.nectioon.com/files/4d02983dc817dDSC00369.JPG?
Avatar billede Ellekildes Nybegynder
11. december 2010 - 00:06 #4
Når ikke at se den, den kommer så hurtigt lige når windows åbner. Hvad fanden gør man... det er noget lort
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2010 - 07:42 #5
http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html

slå den ned på avanceret og fjern partition c og opret en ny i et huk og din partition blver auto formateret og er helt ren

http://www.techtalkz.com/gallery/files/1/Windows7-2008-11-04-14-54-52.jpg

der ligger jo noget skjult på drevet der generer på en eller anden måde

den kan selvfølgelig have fået en hardware fejl men tror mest på mit forslag

m.v.h
Avatar billede Ellekildes Nybegynder
26. april 2011 - 14:49 #6
Det virkede ikke.. fandt ud af en anden måde... det var et program der var skyld i det.. bruger et andet nu!