Avatar billede dufaux Nybegynder
11. december 2010 - 11:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TDC Click simkort - manuel MMS opsætning

Jeg har et alarmfirma, hvor jeg benytter TDC Click simkort i GSM Alarmerne. Da der medfølger et kamera, skal de opsættes til at kunne sende mms og GPRS, så de kan sende billeder. Jeg har indtil den 1. dec 2010 brugt følgende opsætning, hvor det virkede perfekt:

apn: mms

user:

pass:

Ip: 194.182.251.015

port: 9201

mmshome: 192.168.241.114:8002

Pludselig virker denne opsætning ikke mere!! Jeg har rigtgig mange alarmer på markedet lige nu, der ikke virker optimalt, da de ikke kan sende billeder.

Alrmen virker tilsyneladende ikke med port 8080, og min tanke kan være at TDC har udfaset port 9201, så jeg ikke længere kan anvende denne i forbindelse med et TDC click simkort. Kan der være andre porte der kan anvendes, ud over port 8080, så den igen kan sende mms?

Jeg skal indtaste opsætningen manuelt i alarmen, da alarmen ikke kan modtage en opsætning via sms. Alle svar modtages med kyshånd, da dette er et kæmpe problem for mig lige nu...

På forhånd mange tak

/Ulrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. december 2010 - 13:06 #1
Opret i Fri debat i stedet.

Dit spørgsmål har jo intet med fejl på eksperten.dk at gøre :)
Avatar billede dufaux Nybegynder
11. december 2010 - 16:26 #2
Du har en pointe der :o)

Kan jeg selv lukke denne tråd, eller kan eksperten gør det?

/Ulrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. december 2010 - 16:35 #3
Bare lav svar, sæt vinge under svar og klik på accepter dette svar.
Opret så igen :)
Avatar billede dufaux Nybegynder
11. december 2010 - 16:53 #4
svar