Avatar billede soren01 Novice
12. december 2010 - 14:07 Der er 1 løsning

WMA i Mediaplayer og netkort

Hej Alle

Jeg har to spørgsmål til windows 7

1) Jeg kan ikke afspille WMA filer fra netlydbog.dk. Jeg kan sagtens hente dem og pakke dem ud, men når jeg skal afspille dem, kommer WMP med en fejl der siger, at der er sket en fejl og filen ikke kan åbnes. Jeg har googlet problemet til jeg er ved at være grøn i hovedet. Jeg har afinstalleret WMP 4-5 gange, uden held. Hentet Codec pakker osv, uden held. PLZ help

2) Når jeg starter min computer op har jeg aldrig internet forbindelse. Så går jeg ind i Endhedshånteringer og deaktiver og derefter aktiver mit netkort og så er der internet. Kan dette ikke løses på en anden måde.

Mine specifikationer er:
Windows 7
Foxconn 945P(G)7MD bundkort med Core2Duo 1.8 Ghz
4 Gb DDR2 ram
Radion X1950 grafikkort
Avatar billede soren01 Novice
11. januar 2011 - 17:25 #1
lukket