Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
13. december 2010 - 11:51 Der er 3 kommentarer

HJÆLP!! Iphone!

hej!
hvor kan man henvende sig, hvis man har kommet til at slette alle billeder på sin Iphone 4? det er nok ikke det rigtige sted her, men er der alligevel nogen, der kan hjælpe?
mvh carsten
Avatar billede 7degreez Praktikant
13. december 2010 - 12:26 #1
De burde ligge i en fil via iTunes på din computer et sted ;)
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
13. december 2010 - 12:39 #2
hej 7!
og tak for reply. kan du uddybe det lidt? min kammerat kom til at vælge noget i stil med "Vil du gendanne telefonen som ny Iphone" eller lignende? han blev spurgt, om han ville opdatere, men alle billeder UNDTAGEN for de sidste 2 måneder ligger der stadig. så altså de sidste 2 mdrs billeder alle kontakter osv er forsvundet.
mvh carsten
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2010 - 12:53 #3
De burde jo kunne gendannes via iTunes, hvis du har sikkerhedskopieret din iPhone inden for de sidste 2 måneder.
Så burde det ligge der.