Avatar billede christian_h Nybegynder
14. december 2010 - 11:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Printe flere CustomViews i samme print job VBA ?

Hej alle Eksperter.

Jeg har et Excel 2007 regneark, hvor jeg har lavet nogle CustomViews, så jeg kan fremvise det jeg gerne vil.

Kan man printe lad os sige 3 af disse ud i samme print job (på flere sider), så printeren ikke skal starte op 3 gange, men tager det hele af én omgang ?.

Løsningen kunne også være at printe flere selection ranges ud på flere forskellige sider i ét print job. Problemet er bare at nogle af dem skal printes i landscape, og andre i potrait.

Et VBA kode exemple ville være HELT kanon.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh.

Christian
Avatar billede gnowak Nybegynder
04. januar 2011 - 13:22 #1
Du kunne forsøge med at optage en macro, hvor du kører det igennem.

Ellers kan du oprette specielle printsider med sideskift via sidelayout menuen.

VH. GrN.dk
Avatar billede christian_h Nybegynder
07. januar 2011 - 17:51 #2
Takker for kommentaren. Jeg har dog droppet det og lavet noget andet.

Lukket