Avatar billede pesna Praktikant
18. december 2010 - 15:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke arkivere emails

Når jeg prøver at arkivere emails fra før den 1. december til en arkiv fil, jeg tidligere har brugt. Modtager jeg denne fejl:

Der opstod en fejl under arkiveringen af mappen "Indbakke" i lagret " Private mapper".  Nogle elementer kunne ikke kopieres. De er enten flyttet eller slettet, eller der blev nægtet adgang.

Nogen ideer til, hvordan jeg løser det?

Jeg har Outlook 2010 32 bit
Jeg har kørt reperation på både archieve.pst og outlook.pst og repareret dem.
Avatar billede niller10 Nybegynder
18. december 2010 - 16:27 #1
få en eksternt arkiveringstjeneste... Der er så mange fejl og problemer med Outlook 2010 at de klienter jeg har er gået tilbage til outlook2007.
Avatar billede pesna Praktikant
18. december 2010 - 17:12 #2
Det løser vist desværre ikke mit nuværende problem
Avatar billede pesna Praktikant
02. januar 2011 - 03:58 #3
Lukker tråden