Avatar billede Psycem Nybegynder
19. december 2010 - 21:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Recovery disks vil ikke gendanne windows

Hej :-)

For et stykke tid siden brød min HP Pavillion m9380.sc-a sammen og jeg havde selvfølgelige ikke fået lavet backup disks..
I frygt ringede jeg straks til HP support og fik dem til at sende mig de 3 backup disks, mod en betaling på 300 kr.

Da jeg modtog de 3 disks fulgte jeg den medfølgende instruktion til punkt og prikke og alt gik forrygende... Lige indtil... cmd kommer frem og begynder at "Searching for user partition"

Så skriver den dette:
"User partition is [E: ]
This version of x\fullscrn\progresso64.exe is not compatible with the version of windows you are running."(Backup diskene er lavet specielt til min Computer)

"x:\MAESTRO_TMP>"

Her går den så i stå.

Gør jeg noget forkert? Kan jeg gøre noget, eller skal jeg ud og købe nyt windows?

På forhånd tak :-)

/Simon
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2010 - 21:24 #1
Det ser ud som om du oprindeligt kører 32 bit, men har fået 64 bit recovery skiver...

Har jeg ret?
Avatar billede Psycem Nybegynder
19. december 2010 - 21:32 #2
Det var nemlig også min første tanke, men den måde jeg bestilte Recovery disks på, var ved at indtaste mit produktnummer hos www.best2serv.com og så kom min PC frem og så sendte de diskene.

Har tjekket og jeg kører oprindeligt 64 bit, men er stadig lidt i tvivl, for jeg synes at kunne huske at der stod x86 i Computer--> (C:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2010 - 21:37 #3
Åbenbart en fejl at bestille hos det firma!
Hvorfor ikke ved HP?
Avatar billede Psycem Nybegynder
19. december 2010 - 21:44 #4
Det var HP der henviste mit til dem.
Avatar billede Psycem Nybegynder
21. december 2010 - 14:28 #5
Endte med at installere et clean OS. Tak for hjælpen :-)