Avatar billede frisdahl Nybegynder
19. december 2010 - 22:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer Stopped Working

Hej;

Jeg har et problem med Internet Explorer på min Windows 7 (med alle opdateringer).

På fx dr.dk eller på eksperten.dk eller på adobe.com (siden for download af adobe acrobat reader) melder min PC, at "Internet Explorer stoppen working". Siden fryser og browseren prøver at reloade siden et par gange, og opgiver så forsøget.

Jeg har prøvet:
- at reetablere systemet til et tidligere gendannelsespunkt.
- at disable IE, genstarte og enable IE igen

Uden held.

Nu bruger jeg Chrome, men er lidt afhængig af IE arbejdsmæssigt.

Hvad gør jeg?

Mvh Klavs
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
19. december 2010 - 22:53 #1
har du også prøvet at afinstallere det helt også installere det igen. Altså downloade en ny version fra Microsoft.

Øhm, hvordan kan man være afhængig af IE, udover netbank selvfølgelig. Det er jo noget  BIIP :D
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2010 - 07:44 #2
det kan udemærket være dine tilføjelses programmer der laver ged i den

prøv lige denne her

i browseren-funktioner-internetindstillinger-avanceret-nulstil-nulstil

her er deres sidste nye

http://support.microsoft.com/fixit/

men den browser jeg bruger virker fabelagtigt godt i win 7 32 bit

den ligger her

http://windows.microsoft.com/da-DK/internet-explorer/download/ie-9/worldwide

m.v.h
Avatar billede frisdahl Nybegynder
21. december 2010 - 08:36 #3
Hej treatmenice

Jeg forsøgte mig med fixit og fik disable alle ændringer. Så virkede det. Desuden opgraderede jeg til ie 9, som kører. Tak.

Men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg tildeler dig point.

Hej Martiinkolle

Jeg kan ikke se hvordan jeg afinstallerer IE helt. Jeg kan kun disable den og det hjælper ikke.

Mvh Klavs
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2010 - 09:08 #4
du beder mig bare lægge et svar du accepterer

et svar har jeg her lagt

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2010 - 11:27 #5
det vil næsten altid være noget med tilføjelses programmer
det sker bare sjældent  explorer 9 beta som den hedder endnu

den bliver du garanteret glad for
den virker IKKE i win xp