Avatar billede teisvh Praktikant
26. december 2010 - 23:05 Der er 4 kommentarer

G35 headset hakker

Godaften.

Jeg har lige fået et G35 headset i julegave, men når jeg har det sluttet til computeren, kan jeg høre en hakken, når jeg f.eks. hører musik eller gamer. Det er små hak der kommer, men de kommer ofte.
Jeg har prøvet at google, men kunne ikke finde noget. Er der nogen der har prøvet dette, og som ved hvad man kan gøre? :)

Jeg har prøvet at installere driveren både fra cd'en og fra nettet, hvis det skulle være en hjælp ..

/Teis
Avatar billede madswidding Nybegynder
26. december 2010 - 23:26 #1
Mit gæt ville være, at du skal købe et nyt. Hvis det er bestilt over nettet kan post væsnet have behandlet det som en sæk kartofler, og det er derfor skadet. :)
Avatar billede teisvh Praktikant
26. december 2010 - 23:36 #2
Hej :)

Glemte lige at skrive, at jeg har prøvet på min fars computer, som er magen til min (bortset fra styresystem; W7 på min og vista på hans), og der virkede det fint.

Så der er altså ikke noget galt med headsettet. Spørgsmålet er så bare hvad der så kan være galt :)
Avatar billede madswidding Nybegynder
26. december 2010 - 23:41 #3
Prøv at læs på pakken om, der skulle være nogle problemer med at den skulle fungere optimalt på vista :)
Avatar billede teisvh Praktikant
27. december 2010 - 01:12 #4
Der står at det er lavet til Vista og XP. Men på Logitechs hjemmeside kan man downloade driveren til W7?

Har prøvet at hente Vista driveren, men den gør det stadig.