Avatar billede kmhl Nybegynder
28. december 2010 - 19:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar med hdmi og god hastighed

Hej

Jeg står og skal til at købe ny bærbar, men synes mildt sagt at det er en jungle.

Jeg har lidt krav:
Hastighed gerne så kvik som muligt
hdmi udgang
skal kunne bruges til spil og hd film
stor skærm
budget 6-7000 max

Håber der er nolge der har et par gode råd
Avatar billede claes57 Ekspert
28. december 2010 - 19:58 #1
Avatar billede haverslev Novice
28. december 2010 - 21:21 #2
Denne bærebar fra Komplett er god til prisen pris og godt hardware. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=610595
Den har et af de bedre ATI grafikkort og der kan tillige installeres mere ram end de 4Gb der er i maskinen pt.

Den har en Intel Core i5 processor på 2,53Ghz, hvilket er ganske glimrende ,godt til spil og ikke mindst sammen med det gode grafikkort.
Den er på 2,53Ghz, men kan såfremt der bliver behov for det, kører op på 2,8Ghz i turboboost.

Forenklet sagt, så får du f.eks i Core I5 maskinen, en processor med 2 kerner à 2.53Ghz ( i boost 2 x 2,8Ghz)

Et alternativ til ovenstående, som du dog skal tillægge pris på et styresystem, såfremt du ikke har et sådan liggende.
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700320020&gruppe=PCnotevision
Avatar billede kmhl Nybegynder
29. december 2010 - 06:11 #3
Tak for de hurtige svar ... de 2 sidste ser især spændende ud og dem vil jeg kigge nærmere på
Avatar billede claes57 Ekspert
30. december 2010 - 12:10 #4
Aldi - onsdag 5. jan 2011 - 3800kr
Avatar billede kmhl Nybegynder
30. december 2010 - 20:06 #5
Hej igen

aldi computeren er ikke helt håbløs udover at jeg gerne vil ha 64 bit win 7 så man kan udnytte flere ram etc.. så hvis det kan ændres er det en rimelig god pris, dog ser de 2 første ud til at værre en anelse bedre til spil...
Avatar billede haverslev Novice
30. december 2010 - 20:27 #6
ALDI Pc`en har on-board grafikkort af Intel HD typen - det er desværre IKKE et særlig godt kort til spil osv.
http://www.notebookcheck.net/Intel-Graphics-Media-Accelerator-HD.23065.0.html
Avatar billede kmhl Nybegynder
08. juni 2013 - 18:18 #7
valgte en asus soryy for det sene svar