Avatar billede liljo Nybegynder
30. december 2010 - 17:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Office 2003 pro

Har fået ny bærbar med windows 7, 64 bit. Har installeret officepakken 2000, men ville gerne skifte til office 2003 som jeg har anskaffet. Ved installation kører installationen færdig men når jeg så vil åbne f.eks. word2003 står der at den vil installere, dette sker uanset om jeg har disketten i eller ej resultat kommer ud med at kritisk fejl er fundet og jeg kan ikke gøre mere. Har prøvet at afinstallere office2000 også hvad jeg har kunnet finde af nøgler i registreringsdatabasen og efterfølgende kørt en cleaner. Forfra med office2003 men desværre med samme resultat. Jeg skal sige at jeg uden problem har installeret office2003 på anden bærbar med xp uden problem (nb: må bruges på flere maskiner).
MVH
liljo
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2010 - 18:17 #1
Avatar billede liljo Nybegynder
30. december 2010 - 18:38 #2
Tak for svar, men når jeg nærlæser de åbne links står der direkte og inddirekte at dels det kun kan anvendes med windows 2000 og den anden kun til office 2003, 2007 ......
liljo
30. december 2010 - 21:31 #3
Evt. afinstall begge 'pakker' med http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
samt nævnte CCleaner...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede ptj_11 Forsker
31. december 2010 - 03:41 #4
Vær opmærksom på, at en af de store forskelle på win 7 og win XP, er at du skal foretage alle ændringer på din nye maskine med administratorrettigheder.
Dernæst skal du lige være opmærksom på, at din officepakke skal understøtte 64 bit styresystem, for at du kan være siker på,, at den vil fungere korrekt.
/ptj_11
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2011 - 17:43 #5
Hvorfor lukker du tråden uden nogen form for feedback på de sidste indlæg?