Avatar billede trigger1978 Nybegynder
31. december 2010 - 14:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Anskaffelse af nyt grafikkort (3D)

Hej alle

Mit grafikkort i min maskine er desværre stået af, så jeg har brug for hjælp til at finde et nyt.

mit gamle grafikkort var af typen Nvidia Geforce 8800 GTX Ultra 768 Mb GDDR3 Ram.

Jeg håber på at kunne finde et nyt som et minimum kan det yde det samme som det gamle.
Se gammel specifikation her:
http://www.imageupload.org/?di=13129380076712

(filen skal bare gemmes på skrivebordet - evt. som jpeg-fil)

Jeg har kigget på dette:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=808685
Men det er absolut ikke et must at det skal være dette.
Men noget lign.

Men hvis nogen af jer, kan komme med lidt gode råd evt. erfaringer, så vil jeg påskønne det rigtig meget, da jeg ikke rigtig har været inde i markedet i nogle år efterhånden, så jeg ved efterhånden ikke rigtig hvad jeg skal kigge efter.

Mvh
Thomas
Avatar billede trigger1978 Nybegynder
30. januar 2011 - 09:48 #1
Slet ingen der kan/vil hjælpe her ?
Avatar billede trigger1978 Nybegynder
14. februar 2011 - 09:26 #2
Spørgsmål lukkes grundet manglende response.