Avatar billede tpandersen Nybegynder
01. januar 2011 - 21:10 Der er 7 kommentarer

Mails forsvundet ved komprimering - deprimerende

Kære vejmand og andre

Jeg har oplevet samme problem som MetteF (se denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/899736#reply_7702238), men kan trods grundig gennemlæsning ikke få mine mails retur - der er primært forsvundet mails fra min indbakke (1 1/2 år tilbage) men også afsendte mails er også forsvundet.

Jeg har fundet mine mails her C:\Documents and Settings\TPA\Local Settings\Application Data\Identities\{xxxxxx-87D0-44F6-xxxx-35694028E757}\Microsoft\Outlook Express, oprettet backup-mappe og forsøgt at importere filen "indbakke dbx" men uden held - den skriver blot "Der er ingen mails i denne mappe....."

Hvad skal jeg gøre? (jeg har bl.a. mistet flybilletter etc.)

1000-tak for hjælpen fra en ny bruger, der gerne giver alle points og en flaske vin til den, der kan hjælpe mig.

Tak på forhånd,

Vh

Troels
Avatar billede pstidsen Novice
01. januar 2011 - 22:44 #1
Ved ikke hvad der er galt, men synes generelt man skal tage fysisk backup (i form af print) af mails med kvitteringer og andet vigtigt (f.eks. flybiletterne), men man kan jo altid være bagklog :)
Avatar billede niller10 Nybegynder
01. januar 2011 - 22:45 #2
Hej,

Hvor meget fylder din indbakke.dbx fil ?
og hvem er din udbyder, bed dem om at lave en recovery af din indbakke på deres mailserver.

Niller10
Avatar billede niller10 Nybegynder
01. januar 2011 - 22:59 #3
Pstidsen>>

Korrekt, en fysisk back er det ultimative.. men desværre er der begrenset plads i boghylden til alle de udskrifter og det koster en hulens masse penge i papir *G*.

Har TP" prøvet at lave en recovery fra en anden computer.. stiller gerne en virtuel windows XP til rådighed med Outlook Express og en Teamviewer forbindelse så det kan prøves af..

Niller10
Avatar billede tpandersen Nybegynder
02. januar 2011 - 09:03 #4
Helt enig
Avatar billede tpandersen Nybegynder
02. januar 2011 - 09:17 #5
Hej Niller

Indbakke.dbx fylder 792 mb, så jeg tror, at mailene er her, men jeg kan som sagt ikke åbne dem, når jeg jeg i Outlook express vælger: filer - importer - meddelelser - importer meddelelser fra en oe6 lagringsmappe og vælger den indbakke.dbx fil jeg tog en kopi af den dag mailene forsvandt og lagde i mappe på skrivebordet (efter anvisning fra en beskrivelse fra vejmand til MetteF)

Jeg får et skærmbillede som lyder: Der er ingen meddelser i denne mappe eller et andet program har de påkrævede filer åbne.

Mange tak for hjælpen på forhånd,vh Troels