Avatar billede stenovitz Praktikant
02. januar 2011 - 21:08 Der er 1 kommentar

Trådløst tastatur med lang rækkevidde?

Hej

Jeg har opbygget et mediacenter og påtænker at købe mig et long-reach wireless keyboard og som kan tåle, at der står en reol og en lænestol i vejen og alligevel være præcis på taster, mus/evt. touchpad. Jeg har før haft et bluetooth Logitech diNovo keyboard men blev skuffet over rækkevidden. For mig var det ihvertfald ikke et bevis på, at bluetooth skulle være bedre end alm. 2.4 Ghz IEEE standard. Endvidere er jeg venstrehåndet og KAN bare ikke bruge en højrehånds touchpad. Slutteligt var det alt for dyrt (over 800kr, jeg fik heldigvis alle pengene retur efter det blev defekt efter 1 måneds tid).

Jeg har lige googlet lidt og er faldet over denne tråd:
http://forums.cnet.com/7723-7591_102-271363.html

De keyboards, der anbefales er dog ikke med dansk tastatur, lige med undtagelse af Logitech MX 5000, men så er vi oppe i en tusse.

Jeg tænkte på at give max. 500kr via en netshop (excl. fragt).

Nogen, der har en god anbefaling her?
Avatar billede stenovitz Praktikant
27. februar 2011 - 14:58 #1
Er min "tråd" helt usynlig her? Der må da være nogen med et godt bud på et wireless-driftsikkert tastatur her?